lunes, 7 de abril de 2008

1a pràctica obligatòria: Retallar una imatge amb el Guip

Aquí us explico i us enganxo la pràctica de retall d'imatges utilitzant el programa lliure Guimp:






En primer lloc he escollit una de les imatges que tinc al meu ordinador (imatge superior)
He obert el Guimp i he obert la imatge des d'allà.
Un cop fet això he anat a clicar la finestra "herramientas", "herramientas de transformación" i "recortar". M'he situa damunt la imatge original i he seleccionat prement el ratolí constantment, el fragment d'imatge que volia retallar (per al detall). Un cop fet, he clicat el botó dret del ratolí i he seleccionat "guardar como" i ho he guardat en format JPG amb el nom de "retall".

I aquí està, encara que m'ha costat més del que em pensava (fins que no he anat més segura amb el programa), el retall de la fotografia penjada més amunt, la original:





Fotografia: Calonge, Cala s'Alguer (us ho recomano)

No hay comentarios: